Pentru a beneficia de garanţie cumpărătorul este obligat să folosească corespunzător produsul, să păstreze certificatul de garanţie şi să îl prezinte la întocmirea reclamaţiei referitoare la defectele produsului, toate aceste condiții fiind cumulative. Neîndeplinirea uneia dintre ele atrage pierderea garanției.
Producătorul este exonerat de obligaţiile sale privind garanţia, dacă defectul s-a produs din cauza nerespectării de către consumator a instrucţiunilor de utilizare, de întreţinere, manipulare şi depozitare a produsului. De asemenea intervenţiile asupra produsului de către persoane neautorizate duc la pierderea garanţiei. Defecţiunile şi reparaţiile efectuate precum şi menţiunile cu privire la acestea, vor fi înscrise în formularul de garanţie.
Unitatea de service prin care se asigură întreţinerea şi reparaţiile în termen de garanţie este PARLA ERSAH CO SRL, Str. Barbu Vacarescu 129, Bucuresti, secor 2, contact: 0740775981
Perioada de rezolvare a reclamaţiei este de maxim 20 zile de la data sesizării, garanţia prelungindu-se cu durata în care produsul a fost în reparaţie.
În timpul perioadei de garanție producătorul își rezervă dreptul de a repara sau înlocui subansamblul care se dovedește a fi defect de fabricație.
Costul trimiterii produsului pentru care se acordă garanția, la unitatea service, cade în sarcina cumpăratorului, firma noastră suportând costul trimiterii produsului reparat la cumpărător.
Pentru a beneficia de service în conformitate cu această garanție:
1. Dacă ați achiziționat scaunul dvs. direct prin www.parla-ersah.ro, vă rugăm să trimiteți o cerere de garanție, contactând Departamentul de garanție la adresa de e-mail parlaersah@gmail.com
2. Vă rugăm să pregătiți informațiile detaliate despre comandă pentru ca Departamentul de garanție să înceapă soluționarea reclamației dvs.
3. Vi se vor solicita fotografii și/sau videoclipuri cu defecțiunile/complicațiile/situațiile pe care le întâmpinați pentru a permite Departamentului nostru de garanție să vă asiste în continuare.
4. În cazul în care produsul nu poate fi reparat, el va fi înlocuit cu un alt produs sau cu plata diferențelor de preț.
Curăţarea produsului cu o cârpă moale cu detergent special.
A se feri de acţiunea directă a razelor solare şi de ploaie;
A se feri de acţiunea substanţelor uleioase, hidrocarburi etc. care pot duce la pătarea sau deteriorarea materialului.
Nu se acordă garanţie dacă produsul s-a defectat in următoarele cauze:
Incendii, accidente, neglijenţa în utilizare, manipulare sau transport necorespunzător, instalari necorespunzătoare, dacă transportul șau instalarea au fost efectuate orice alta persoană in afară de producător, modificări sau adaptari necorespunzătoare, calamităţi naturale, (trăsnet, cutremur, inundaţii).
Intervenţia unor persoane sau unităţi service neautorizate de către SC PARLA ERSAH CO SRL, duce la pierderea garanţiei.
Nu se vor efectua reparații pe garanție pentru viciile aparante existente la momentul livrarii si pentru care cumpărătorul a semnat procesul-verbal de recepție fără obiectiuni. Aceste subansamble vor fi înlocuite numai contra cost de către unitatea service autorizată.
Certificatul de garanţie are valabilitatea numai însoţit de documentul de plată eliberat la cumpărarea produselor (factura fiscală, chitanţa fiscală sau bon de casă).
În cazul în care o reparație sau înlocuire nu se poate efectua pe garanție ca urmare a neîndeplinirii condițiilor, producătorul va analiza defectul și va întocmi un deviz de reparație în care va detalia lucrările ce se impun a fi efectuate și costul acestora. În cazul în care cumpărătorul nu acceptă acest deviz, producătorul nu este obligat să efectueze lucrarea, fiind exonerat de orice răspundere.
Drepturile consumatorului sunt conforme cu O.G. nr. 21/1992 şi. Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, republicată.
Orice nouă lege sau Hotărâre Guvernamentală va modifica acest Certificat de garanţie după noile reglementări.